I anledning af den internationale MCS-dag 12. maj har vi udarbejdet et flyveblad i A5-størrelse. Se det her.

Efter ønske fra flere af vores norske medlemmer har vi også fået det lavet på norsk. Det kan ses her.

Med dette flyveblad opfordrer vi i super-kort form til, at man undlader eller begrænser brugen af parfume og parfumerede produkter.

Den overordnede hensigt er, at medlemmerne – og gerne også deres familie og venner – på MCS-dagen den 12. maj og/eller på andre dage i maj går ud på gader og stræder, på stationer, i indkøbscentre osv. og deler flyvebladet ud til interesserede. Normalt skal man have tilladelse fra kommunen til den slags aktiviteter på offentlig vej, hvis det har den mindste karakter af fast standplads, dvs. hvis man har tænkt sig at bruge et bord eller sætte plakater op. Har man blot flyvebladene i en taske eller i hånden, behøver man ikke tilladelse. På privat område, herunder stationer, indkøbscentre mv., skal man i princippet altid have tilladelse fra ejeren.

Vi håber på stor opbakning om denne vigtige markering. Sig til snarest muligt, hvor mange flyveblade I regner med at skulle bruge – skriv til info@mcsforeningen.dk, eller ring på 70201037, så sender vi dem hurtigst muligt. Skriv gerne “MCS-dag” i emnefeltet.

NB: Flyvebladet kan også bruges i andre sammenhænge!