AKTIVITETER FORÅR/SOMMER 2021 MED TILSKUD FRA FORENINGEN

MCS tur til Strø Bjerge søndag den 15. august kl. 13.30 til 16.00 (turen er afholdt)

Vi nød istidslandskabet i Strø Bjerge, et naturskønt område i Nordsjælland: https://mithalsnaes.dk/stroe-bjerge/ Vi mødtes ved P-pladsen overfor Holstrup Gaard (det gule kryds), tæt på Grimstrup Station, 3310 Ølsted. Herfra var vi i Strø Bjerge med en gåtur på en times tid.

Efter gåturen var der kage, kaffe/te samt skygge for solen på engen der også endte med fællesspisning.

Vi inviterede til MCS-weekend ved Limfjorden (turen er afholdt) fra fredag d. 21. maj til søndag d. 23. maj (mandag d. 24 maj). Alle anvendte produkter på pladsen er parfumefri. Vi havde vores eget område (afspærret for andre gæster) med køkken- og toiletfaciliteter. Tilskud fra MCS Foreningen til medlemmer på 100 kr. pr. medlem til kage/kaffe og aftensmad lørdag pr. Telefoner slukket i afspærret område på grund af EHS. Der var mulighed for forskellige udflugter. Arrangeret af Yngve (medlem), Lars (revisor suppleant) og Lone (suppleant)

Vi inviterede på tur til Skovtårnet i Gisselfeld Klosters skov den 1. maj 2021 (turen er afholdt). Se mere her: https://www.campadventure.dk/skovtaarnet/ Arrangeret af Lars (revisor suppleant) og Lone (suppleant)

MCS Foreningen på messe

MCS foreningen deltog sammen med LOB ( Landsforeningen til Oplysning om Brænderøgsforurening ) i “Folketræf for økologi, bæredygtighed og omstilling” i Hvalsø-hallen 22.-24.4.2016.
Se yderligere listen med udstillere, værksteder m.m. på: www.detfaellesbedste.dk Hyggelige dage med en masse snakke og debatter vedr. dufte og brændeovnsrøg. Vi stod i bod sammen med LOB, hvilket gav god mening, da mange MCS’ere også har problemer med brændeovnsrøg. Vi delte materialer ud vedr. MCS samt informerede om problemstillingen.