AKTIVITETER FORÅR 2021 MED TILSKUD FRA FORENINGEN

MCS-weekend ved Limfjorden I inviteres til MCS weekend ved Limfjorden fra fredag d. 21. maj til søndag d. 23. maj (mandag d. 24 maj) på: Limfjord Camping og Vandland, Ålbæk Strandvej 5, 7860 Spøttrup, 97560250

Medbring telt eller Campingvogn til overnatning. Alle anvendte produkter på pladsen er parfumefri. Vi får vores eget område afspærret for andre gæster med køkken- og toiletfaciliteter. Vi håber alle vil være med til at spise sammen morgen og aften. (Egen mad). Der ydes tilskud af MCS foreningen til medlemmer på 100 kr. til kage/kaffe og aftensmad lørdag. Telefoner holdes slukket i afspærret område pga. EHS. Medbring gode vandresko, tøj til alle årstider, fiskestang og kikkert.

Der er mulighed for udflugter til:
Kås Hoved vandring – folder-aalbaek_kaas-3-sidet.pdf (skive.dk)
Spøttrup sø vandring/fiskeri – Spøttrup Sø (skive.dk)
Spøttrup Borg – Spøttrup Middelalderborg – Slotte og haver – Kongelige Slotte
Spøttrup Antik – Spøttrup Antik (spoettrupantik.dk)
Hvidløgshavens butik – hvidloegshaven.dk
Stubber Kloster – Stubber Kloster (visitnordvestkysten.dk)
Aa beeshus – æ Beeshus – Ny Spøttrup (ferievedlimfjorden.dk)
Kirkerne i området

Kontakt pladsen hvis der evt. ønskes overnatning i hytter, campingvogne eller mobilehome. Se priser: Limfjords Camping & Vandland: Familiecamping i Midtjylland.

Priser for overnatning:
Priser inkl. Strøm, pladsgebyr og bad / dag.
Dagsgæst 20 kr
Voksne +12 166 kr.
Børn 52 kr.
Bil på pladsen 20 kr.
Hund 15 kr.

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer eller udsolgte ydelser & varer.
Vel mødt og håber at se rigtigt mange 😊
Yngve, Lars og Lone

Duftfri danseskole i august kl. 14.00-16.00 på Pejsegaarden, Bræstrup (dato følger snarest)

Duftfri danseskole ved Susanne Ritto med kaffe og kage med støtte fra MCS Foreningen. Pris pr. person for medlemmer af MCS Foreningen er 50 kr., mens prisen for ikke-medlemmer er 150 kr. Du tilmelder dig ved at indbetale det samlede beløb for antal deltagere på mobilepay 20867015 eller kontonr. 1551-4905251740. Husk at skrive “MCS-dans”, antal deltagerne og dit navn. Kontakt Susanne Ritto, hvis du har spørgsmål på mobil 27575744 eller e-mail info.rittodans@gmail.com

Vi inviterede på tur til Skovtårnet i Gisselfeld Klosters skov den 1. maj 2021 (turen er afholdt). Se mere her: https://www.campadventure.dk/skovtaarnet/

MCS Foreningen på messe

MCS foreningen deltog sammen med LOB ( Landsforeningen til Oplysning om Brænderøgsforurening ) i “Folketræf for økologi, bæredygtighed og omstilling” i Hvalsø-hallen 22.-24.4.2016.
Se yderligere listen med udstillere, værksteder m.m. på: www.detfaellesbedste.dk Hyggelige dage med en masse snakke og debatter vedr. dufte og brændeovnsrøg. Vi stod i bod sammen med LOB, hvilket gav god mening, da mange MCS’ere også har problemer med brændeovnsrøg. Vi delte materialer ud vedr. MCS samt informerede om problemstillingen.