MCS Foreningen holdt sin årlige generalforsamling i 2023 søndag den 15. januar i Hedehusene, fordi bestyrelsen var i tvivl om, hvorvidt det ville lykkedes at finde nok medlemmer som afløsning for næsten alle posterne. Det lykkedes med en ekstraordinær indsats fra den afgående formand Kyung Reppenhagen, som takker af og giver stafetten videre.

Ny formand er Jane Lund Lassen fra Brabrand ved Aarhus. Som næstformand blev Birgitte Christensen fra Ballerup valgt, og Manizha Haghju går fra at være bestyrelsesmedlem til at være foreningens nye kasserer. To nye bestyrelsesmedlemmer blev også valgt ind – nemlig Peter Bruun og Helle Løvgreen. Lone Madsen fortsætter i bestyrelsen, nu igen som suppleant, og Birgitte Rodh er den anden og nye suppleant. Det lykkedes ikke at finde en ny intern revisor udover Kira Thømming og heller ikke en ny revisorsuppleant som afløsning for Lars Beck Madsen.

Årsregnskabet for 2022 og referat fra generalforsamlingen vil snarest kunne findes under Nyt fra bestyrelsen. Læs også mere i det næste MCSinfo, som udkommer som PDF i løbet af de næste uger.