MCSinfo #96 er på vej ud til medlemmerne, og temaet er kemikaliekrisen. Vores kroppe kan måske kun klare en vis mængde kemi, hvis vi skal nå at udskille kemikalierne igen og forblive raske. Det samme er tilfældet for verden som sådan. Grænserne er ved at være nået for, hvad luften, havet og jorden kan klare, og derfor vil langt flere helt sikkert have glæde af at leve med et minimum af kemikalier, som mennesker med MCS har gjort i årevis. Kemikaliekrisen burde være en topprioritet i både national og international politik, for hvis vi bare fortsætter uændret, så ødelægger vi livsbetingelserne for os selv og de næste generationer.

Der er to gratis og åbne artikler i dette blad:

MCS er tegn på en syg verden – af Gert Maaløw Nicolaisen. Læs den her: MCSinfo 96_oktober2022_MCS er tegn på syg verden

Histaminlabyrinten – af Birgitte Rodh. Læs den her: MCSinfo 96_oktober2022_Histaminlabyrinten