Peter kan ikke være i sin egen have, hvis naboen tørrer vasketøj lyder overskriften på en artikel af Dorthea Dittmer i Horsens Folkeblad den 3. oktober 2021.

“Det var lige efter jul, jeg fik pludselig voldsom hovedpine – nærmest ud af det blå. Så jeg blev indlagt på sygehuset i Horsens med mistanke om meningitis, fortæller 29-årige Peter Melvad fra Lund. Men lægerne fandt ikke meningitis. Peter Melvad blev sendt til hovedpineklinik i Aarhus og scannet på kryds og tværs stadig uden held til at stille en diagnose. I alt tog processen tre år med utallige lægebesøg i både ind- og udland, før Peter Melvad stod med diagnosen MCS.”

MCS Foreningen har købt rettighederne til at videreformidle artiklen, som du kan læse her: 2021-10-03_HORSENS_FOLKEBLAD_Peter MCS