Kære medlemmer af MCS Foreningen,

Jeg kan desværre ikke fortsætte som formand, da jeg har fået travlt arbejdsmæssigt og ikke tåler stress. Derfor søger vi en eller flere kandidater til formandsposten, og næstformanden går også af. Hvis vi finder en ny formand, vil jeg gerne påtage mig næstformandsposten og hjælpe den nye formand i gang. Vi har i det sidste halvandet år lykkedes med at få en masse struktur på bestyrelsens arbejde og fået ansat Gitte som redaktør/administrativ medarbejder. Kira er alletiders kasserer, og det er en stor styrke for os. Der sidder flere erfarne medlemmer i bestyrelsen. Det er derfor let at gå til, og du vil få al den hjælp og opbakning, du har brug for. Det er vigtigt for os alle, at foreningen består, så det er nu, du skal på banen og yde dit bidrag. Vi afholder generalforsamling den 13. september, og vi håber, at der da vil være mindst en kandidat. Lad mig høre fra dig hvis du overvejer at stille op!

Jeg ønsker jer alle en fantastisk sommer!
Lea, formand.