Maj måned er “International MCS Awareness Month”, eller international MCS-måned – en oplagt mulighed for at udbrede kendskabet til MCS.

Til det formål udarbejdede vi i 2011 et flyveblad i A5-størrelse. Se det her. MCS Foreningens medlemmer vil dele flyvebladet ud rundt om i landet på gader og stræder, ved indkøbscentre, togstationer osv.

Vil du hjælpe os med det, så ring på 70201037, eller skriv til os her. Skriv gerne “MCS-måned” i emnefeltet.

OBS: Normalt skal man have tilladelse fra kommunen til den slags aktiviteter på offentlig vej, hvis det har den mindste karakter af fast standplads, dvs. hvis man har tænkt sig at bruge et bord eller sætte plakater op. Har man blot flyvebladene i en taske eller i hånden, behøver man ikke tilladelse. På privat område, herunder stationer, indkøbscentre mv., skal man i princippet altid have tilladelse fra ejeren.

Flyvebladet kan også bruges i andre sammenhænge 🙂