BLIV FRIVILLIG

Det kræver mange kræfter at sætte ting i værk, men hvis vi er flere om det, er det ikke så slemt.

Messer

fællesarrangementer

deltagelse i events mv.

– er muligheder der står åbne hvis der er nogen til at trække læsset. Har du lyst til at tilbyde din arbejdskraft til foreningen, vil vi være utrolig glade og taknemmelige. Der er opgaver i alle størrelsesordener, mon ikke vi kan finde en der passer til dig. !?

fællesarrangementer, deltagelse i events mv. er muligheder der står åbne hvis der er nogen til at trække læsset. Har du lyst til at tilbyde din arbejdskraft til foreningen, vil vi være utrolig glade og taknemmelige. Der er opgaver i alle størrelsesordener, mon ikke vi kan finde en der passer til dig. !?

Har du evner for redigering af hjemmeside, som skribent, til opdatering af foldere, eller andet, så er du meget velkommen til at kontakte os.

Vi er kun 4 mennesker i bestyrelsen på nuværende tidspunkt, så hvis du har mod på at være med i bestyrelsesarbejdet, så hører vi gerne fra dig!

Har du selv gode ideer til hvordan MCS foreningen kan gøre sig mere synlig og vil du gerne være med og arrangere events mv. så giv os et kald og vi snakker om det. Måske kan vi danne en arbejdsgruppe.

Hvis du er god til at finde interessante historier på nettet eller vil skrive noget til bladet, så kom ud af busken. Det er altid velkomment med nye indlæg. Der er også mulighed for at blive fast skribent.

Tak fordi du er medlem af vores lille, men vigtige forening!

Husk at du altid kan rekvirere foldere og flyers, til omdeling. Bare det, vil være en kæmpe hjælp og vil øge antallet af medlemmer i foreningen.

Man kan f.eks. vælge at stå foran den lokale brugs en formiddag en gang imellem. Eller dele ud i nabolaget.

Lokale arrangementer for MCSramte der kan tiltrække nye medlemmer er en god ide´ og evt. støtte til annoncering, kaffe, the og kage kan aftales. Der findes lokalgrupper rundt omkring i landet, men der kan være mange flere. Man behøver dog ikke have en lokalgruppe for at lave et arrangement, man skal bare være medlem af foreningen.